GY.I.K. | Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztráció, belépés, feliratkozás

Hogyan tudok regisztrálni?

Miért fontos regisztrálni? Mert a megrendeléshez tartozó minden tudnivalót - rendelés állapotát, a futárszolgálat értesítéseit és a rendeléshez kiállított e-számlát is - a fiókhoz beállított e-mail címre küldjük, ezért fontos, hogy a megadott e-mail cím helyes legyen.

Az új fiók regisztrálásakor, nem kell mást tenni, mint megadni az e-mail címet, beállítani a jelszót és máris folytatható a rendelés. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet adjon meg. A nem valós e-mail cím megadásából eredő károkért Webáruházunk nem tud felelősséget vállalni.

Ha Ön már regisztrált vásárló, kérjük adja meg jelszavát és e-mail címét, majd folytassa a megrendelést. Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az ”Elfelejtette a jelszavát?” linkre, a megadott e-mail címre küldött levélben található linkre kattintva beállíthatja új jelszavát.

Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Kérjük, ellenőrizze levelezőrendszere szűrőbeállításait, lehet hogy levelünk a spam (kéretlen levelek) mappába került, valamint a webáruházunkban létrehozott saját fiókban, hogy a megadott e-mail cím biztosan helyes-e.

Szeretnék hírlevelet kapni. Hol tudom ezt beállítani?

A webáruházunkban létrehozott saját fiókban tud hírlevélünkre regisztrálni.

Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?

A regisztráció törlésére vonatkozó szándékát kérjük, a info@ddsteponline.hu címre küldött e-mailben jelezze.

Adatok

Hol és hogyan tudom módosítani az adataimat?

Személyes adatait, a számlázási és szállítási címeket a webáruházunkban létrehozott saját fiókban tudja módosítani.

Kik láthatják az adataimat?

Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek ki nem szolgáltatjuk. Részletes tájékoztatást adatvédelmi szabályzatunkról ide kattintva olvashat.

Megrendelés

Hogyan tudom módosítani/törölni a rendelésemet?

Kérjük, módosítási/törlési szándékát* minden esetben írásban jelezze felénk az info@ddsteponline.hu e-mail címre küldött levélben.
* Kérjük, vegye figyelembe, hogy megrendelését addig tudjuk módosítani, amíg a futárszolgálat fel nem veszi tőlünk a csomagot.

Megrendelném most a terméket, de csak néhány nap múlva tudom átvenni. Lehetséges későbbi kiszállítási időpontot választani?

Természetesen lehetséges! Kérjük, a megjegyzés rovatban tüntesse fel mikortól tudja a termékeket átvenni.

Egészségpénztári számlát szeretnék kérni a megrendelésemről. Mit kell tennem?

A Ponte20 termékek minőségi tanúsítvánnyal rendelkeznek, és egészségpénztáraknál elszámolhatóak. Egészségpénztári számlára kizárólag Ponte20 termékek számolhatóak el. Amennyiben a rendelésben Ponte20 termék nem szerepel, egészségpénztárra szóló számlát nem tudunk kiállítani.

Termékek vásárlásánál az egészségpénztárak az alábbi módon kiállított számlákat fogadják el.

    Kérjük, számlázási adatot a Pénztár / Fizetési mód oldalon a "Számlázási cím" lehetőségnél a "Más számlázási cím használata" lehetőséget választva adja meg. 

    A legtöbb EP kéri a GYEMSZI engedély számát is, ezért az engedély másolatát letölthetik innen.

    Szállítás

    Mennyibe kerül a szállítás?

    A szállítási díja Magyarországon belül* 995 Ft csomagonként. Ingyenes a szállítási költség amennyiben az egyszeri vásárlás 15.000 Ft összeget meghaladó értékű.
    * Ezen szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek!

    Hány napon belül várható a csomag kézbesítése?

    A webáruházunkban megrendelt termékeket az GLS Hungary futárszolgálattal küldjük el a Megrendelőink részére.
    Szállítási díjak a megrendelt termékek mennyiségének, értékének függvényében változhatnak. A szállítási idő utánvétes rendelés esetén általában 1-2 munkanap, előre utalás/ banki befizetés/bankkártyás fizetés esetén az összeg bankaszámlánkra való beérkezésétől számított 1-2 munkanap. A kiszállítási idő a forgalom és a készlet függvényében megnövekedhet.
    A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Személyes átvételre nincs lehetőség.

    Termékcsere – ”Gondtalan vásárlás”

    Méretben/színben fazonban nem megfelelő a megrendelt termék. Szeretnék cserét kérni, mit kell tennem?

    Kérjük, csere szándékát a termékcsere adatlap kitöltésével jelezze felénk.

    Gondtalan vásárlás ajánlat

    A megfelelő gyerekcipő fazonjának, méretének kiválasztása nem mindig könnyű feladat egy szülő számára, ezért minden egyes lábbeli vásárlása esetén „Gondtalan vásárlás” szolgáltatásunkat ajándékba kapja. „Gondtalan vásárlás” esetén a megrendelés visszaigazolástól számított 7 napon belül vállaljuk a következő extra szolgáltatásokat:

    • Méretcsere esetén a szállítás költségét átvállaljuk. Írásban, előre egyeztetett időpontban futárszolgálattal kiküldjük az új méretű lábbelit és egyazon időben, ugyanannak a futárnak kérjük visszaszolgáltatni a nem megfelelő méretű lábbeli. Ez a szolgáltatásunk csak az első csere esetén él! Második csere szállítási költségeit Megrendelőnknek kell viselnie.
    • Minőségi kifogás esetén a termék visszaküldésének és újraküldésének költségét mi vállaljuk. Írásban előre egyeztetett helyen és időben általunk megszervezett futárszolgálat átveszi Megrendelőnktől a terméket, továbbá vállaljuk az új vagy javított termék visszaszállítását is a saját költségünkön.

    A "Gondtalan vásárlás" opció csak D.D.step gyerekcipő és Ponte20 gyerekcipő vásárlása esetén kapható, kiegészítőkre és egyéb termékekre nem vonatkozik.
    Van lehetőségem termékcserét kérni a visszaigazolástól számított 7 napon túl is?
    Természetesen igen! Kérjük, csere szándékát ebben az esetben is írásban jelezze felénk az info@ddsteponline.hu e-mail címre küldött levélben.
    Az esetleges árkülönbséget és a szállítás díját, 2×995Ft-ot a futárnál tudja rendezni bankkártyával vagy készpénzben.

    Elállás, Panasz

    Méretben/színben fazonban nem megfelelő a megrendelt termék. Szeretnék elállni a vásárlástól, mit kell tennem?

    Kérjük, elállási szándékát minden esetben az elállási adatlap kitöltésével jelezze felénk. 
    Ön a megrendelt termék kézhez vételétől számított 21 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A termék visszaküldésének költségét a Megrendelőnek kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalta e költség viselését, hacsak nem ettől eltérően rendelkezik (pl.: "Gondtalan vásárlás" szolgáltatás esetén).
    A visszaadni kívánt árut az alábbi címre kérjük küldeni: DDSTEP | MFH 92 ONLINE Kft. 1144 Budapest, Egyenes utca 6. *
    * Kérjük, a Magyar Postával visszaküldött csomagokat a fent megadott címre "MPL Postacsomagként" küldjék el. Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy a mennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért.

    Panasszal szeretnék élni, mit kell tennem?

    Vásárlással kapcsolatos probléma, panasz esetén, illetve a vásárolt termék minőségével kapcsolatosan a Megrendelő Szolgáltatótól kapott számlával vagy annak másolatával tehet panaszt, illetve érvényesítheti szavatossági igényeit. Megrendelő ezen panaszok bejelentését írásban teheti meg az info@ddsteponline.hu címre küldött e-maillel, vagy a postacímre küldött ajánlott levél formájában. A szolgáltató posta címe: MFH 92 ONLINE Kft. 1144 Budapest, Egyenes utca 6. *
    A jótállásra/szavatosságra vonatkozó részletes leírást az ÁSZF 6. pontjában olvashatja.
    * Kérjük, a Magyar Postával visszaküldött csomagokat a fent megadott címre "MPL Postacsomagként" küldjék el. Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy a mennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért.