GY.I.K. | Gyakran Ismételt Kérdések
Összecsukható tartalom
Hogyan tudok regisztrálni?
Miért fontos regisztrálni? Mert a megrendeléshez tartozó minden tudnivalót - rendelés állapotát, a futárszolgálat értesítéseit és a rendeléshez kiállított e-számlát is - a fiókhoz beállított e-mail címre küldjük, ezért fontos, hogy a megadott e-mail cím helyes legyen.
Az új fiók regisztrálásakor, nem kell mást tenni, mint megadni az e-mail címet, beállítani a jelszót és máris folytatható a rendelés. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet adjon meg. A nem valós e-mail cím megadásából eredő károkért Webáruházunk nem tud felelősséget vállalni.
Ha Ön már regisztrált vásárló, kérjük adja meg jelszavát és e-mail címét, majd folytassa a megrendelést. Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az ”Elfelejtette a jelszavát?” linkre, a megadott e-mail címre küldött levélben található linkre kattintva beállíthatja új jelszavát.
Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
Kérjük, ellenőrizze levelezőrendszere szűrőbeállításait, lehet hogy levelünk a spam (kéretlen levelek) mappába került, valamint a webáruházunkban létrehozott saját fiókban, hogy a megadott e-mail cím biztosan helyes-e.
Szeretnék hírlevelet kapni. Hol tudom ezt beállítani?
A webáruházunkban létrehozott saját fiókban tud hírlevélünkre regisztrálni.
Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
A regisztráció törlésére vonatkozó szándékát kérjük, a info@ddsteponline.hu címre küldött e-mailben jelezze.
Összecsukható tartalom
Hol és hogyan tudom módosítani az adataimat?
Személyes adatait, a számlázási és szállítási címeket a webáruházunkban létrehozott saját fiókban tudja módosítani.
Kik láthatják az adataimat?
Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek ki nem szolgáltatjuk. Részletes tájékoztatást adatvédelmi szabályzatunkról ide kattintva olvashat.
Összecsukható tartalom
Hogyan tudom módosítani/törölni a rendelésemet?
Kérjük, módosítási/törlési szándékát* minden esetben írásban jelezze felénk az info@ddsteponline.hu e-mail címre küldött levélben.
* Kérjük, vegye figyelembe, hogy megrendelését addig tudjuk módosítani, amíg a futárszolgálat fel nem veszi tőlünk a csomagot.
Megrendelném most a terméket, de csak néhány nap múlva tudom átvenni. Lehetséges későbbi kiszállítási időpontot választani?
Természetesen lehetséges! Kérjük, a megjegyzés rovatban tüntesse fel mikortól tudja a termékeket átvenni.
Egészségpénztári számlát szeretnék kérni a megrendelésemről. Mit kell tennem?
Egészségpénztári számlát szeretnék kérni a megrendelésemről. Mit kell tennem?
A Ponte20 termékek minőségi tanúsítvánnyal rendelkeznek, és egészségpénztáraknál elszámolhatóak. Egészségpénztári számlára kizárólag Ponte20 termékek számolhatóak el. Amennyiben a rendelésben Ponte20 termék nem szerepel, egészségpénztárra szóló számlát nem tudunk kiállítani.
Termékek vásárlásánál az egészségpénztárak az alábbi módon kiállított számlákat fogadják el.
Kérjük, számlázási adatot a Pénztár / Fizetési mód oldalon a "Számlázási cím" lehetőségnél a "Más számlázási cím használata" lehetőséget választva adja meg.
Méretben/színben fazonban nem megfelelő a megrendelt termék. Szeretnék cserét kérni, mit kell tennem?
Kérjük, csere szándékát a termékcsere adatlap kitöltésével jelezze felénk.
Méretben/színben fazonban nem megfelelő a megrendelt termék. Szeretnék elállni a vásárlástól, mit kell tennem?
Kérjük, elállási szándékát minden esetben az elállási adatlap kitöltésével jelezze felénk.
Panasszal szeretnék élni, mit kell tennem?
Vásárlással kapcsolatos probléma, panasz esetén, illetve a vásárolt termék minőségével kapcsolatosan a Megrendelő Szolgáltatótól kapott számlával vagy annak másolatával tehet panaszt, illetve érvényesítheti szavatossági igényeit. Megrendelő ezen panaszok bejelentését írásban teheti meg az info@ddsteponline.hu címre küldött e-maillel, vagy a postacímre küldött ajánlott levél formájában. A szolgáltató posta címe: MFH 92 ONLINE Kft.1144 Budapest, Egyenes utca 6. *
A jótállásra/szavatosságra vonatkozó részletes leírást az ÁSZF 6. pontjában olvashatja.
* Kérjük, a Magyar Postával visszaküldött csomagokat a fent megadott címre "MPL Postacsomagként" küldjék el. Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy a mennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért.
Összecsukható tartalom
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási díja Magyarországon belül* 1.195 Ft csomagonként. Ingyenes a szállítási költség amennyiben az egyszeri vásárlás 16.500 Ft összeget meghaladó értékű.
* Ezen szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek!
Hány napon belül várható a csomag kézbesítése?
A webáruházunkban megrendelt termékeket az GLS Hungary futárszolgálattal küldjük el a Megrendelőink részére.
Szállítási díjak a megrendelt termékek mennyiségének, értékének függvényében változhatnak. A szállítási idő utánvétes rendelés esetén általában 1-2 munkanap, előre utalás/ banki befizetés/bankkártyás fizetés esetén az összeg bankaszámlánkra való beérkezésétől számított 1-2 munkanap.
A kiszállítási idő a forgalom és a készlet függvényében megnövekedhet.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Személyes átvételre nincs lehetőség.