GY.I.K. | Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztráció, belépés, feliratkozás

Lehet regisztráció nélkül vásárolni a webáruházban?

A vásárlás természetesen regisztráció nélkül is lehetséges! Azonban praktikus lehet a regisztráció elvégzése, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani.

Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Kérjük, ellenőrizze levelezőrendszere szűrőbeállításait, lehet hogy levelünk a spam (kéretlen levelek) mappába került, valamint a webáruházunkban létrehozott saját fiókban, hogy a megadott e-mail cím biztosan helyes-e.

Szeretnék hírlevelet kapni. Hol tudom ezt beállítani?

A webáruházunkban létrehozott saját fiókban tud hírlevélünkre regisztrálni.

Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?

A regisztráció törlésére vonatkozó szándékát kérjük, a info@ddsteponline.hu címre küldött e-mailben jelezze.

Adatok

Hol és hogyan tudom módosítani az adataimat?

Személyes adatait, a számlázási és szállítási címeket a webáruházunkban létrehozott saját fiókban tudja módosítani.

Kik láthatják az adataimat?

Adatat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek ki nem szolgáltatjuk. Részletes tájékoztatást adatvédelmi szabályzatunkról ide kattintva olvashat.

Megrendelés

Hogyan tudom módosítani/törölni a rendelésemet?

Kérjük, módosítási/törlési szándékát* minden esetben írásban jelezze felénk az info@ddsteponline.hu e-mail címre küldött levélben.
* Kérjük, vegye figyelembe, hogy megrendelését addig tudjuk módosítani, amíg a futárszolgálat fel nem veszi tőlünk a csomagot.

Megrendelném most a terméket, de csak néhány nap múlva tudom átvenni. Lehetséges későbbi kiszállítási időpontot választani?

Természetesen lehetséges! Kérjük, a megjegyzés rovatban tüntesse fel mikortól tudja a termékeket átvenni.

Egészségpénztári számlát szeretnék kérni a megrendelésemről. Mit kell tennem?

A Ponte20 termékek minőségi tanúsítvánnyal rendelkeznek, és egészségpénztáraknál elszámolhatóak. Ahhoz, hogy a megfelelő számlát tudjuk kiállítani, amit bármelyik pénztár elfogad, a számlázási adatoknál következő információra van szükség:

  • EP pontos neve és címe
  • Pénztári tag neve és azonosító száma

A saját adatokat, kérjük, hogy a szállítási adatoknál adják meg. Figyeljenek arra, hogy e-mail címnek a saját címüket adják meg, mert minden, a megrendelésekkel kapcsolatos értesítést arra küldünk. Ha esetleg valamilyen fontos egyeztetés miatt kell Önökkel kapcsolatba lépnünk, akkor telefonon vesszük fel a kapcsolatot, ezért kérjük, hogy telefonszámnak is a sajátjukat adják meg, ne a pénztárét.
A legtöbb EP kéri a GYEMSZI engedély számát is, ezért az engedély másolatát letölthetik innen.

Szállítás

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díja Magyarországon belül* 795 Ft csomagonként. Ingyenes a szállítási költség amennyiben az egyszeri vásárlás 15.000 Ft összeget meghaladó értékű.
* Ezen szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek!

Hány napon belül várható a csomag kézbesítése?

A webáruházunkban megrendelt termékeket az EXPRESS ONE HUNGARY KFT futárszolgálattal küldjük el a Megrendelőink részére.
Szállítási díjak a megrendelt termékek mennyiségének, értékének függvényében változhatnak. A szállítási idő utánvétes rendelés esetén általában 1-2 munkanap, előre utalás/ banki befizetés/bankkártyás fizetés esetén az összeg bankaszámlánkra való beérkezésétől számított 1-2 munkanap. A kiszállítási idő a forgalom és a készlet függvényében megnövekedhet.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Személyes átvételre nincs lehetőség.

Termékcsere – ”Gondtalan vásárlás”

Méretben/színben fazonban nem megfelelő a megrendelt termék. Szeretnék cserét kérni, mit kell tennem?

Kérjük, csere szándékát minden esetben írásban jelezze felénk az info@ddsteponline.hu e-mail címre küldött levélben.

Gondtalan vásárlás ajánlat

A megfelelő gyerekcipő fazonjának, méretének kiválasztása nem mindig könnyű feladat egy szülő számára, ezért minden egyes lábbeli vásárlása esetén „Gondtalan vásárlás” szolgáltatásunkat ajándékba kapja. „Gondtalan vásárlás” esetén a megrendelés visszaigazolástól számított 7 napon belül vállaljuk a következő extra szolgáltatásokat:

  • Méretcsere esetén a szállítás költségét átvállaljuk. Írásban, előre egyeztetett időpontban futárszolgálattal kiküldjük az új méretű lábbelit és egyazon időben, ugyanannak a futárnak kérjük visszaszolgáltatni a nem megfelelő méretű lábbeli. Ez a szolgáltatásunk csak az első csere esetén él! Második csere szállítási költségeit Megrendelőnknek kell viselnie.
  • Minőségi kifogás esetén a termék visszaküldésének és újraküldésének költségét mi vállaljuk. Írásban előre egyeztetett helyen és időben általunk megszervezett futárszolgálat átveszi Megrendelőnktől a terméket, továbbá vállaljuk az új vagy javított termék visszaszállítását is a saját költségünkön.

A "Gondtalan vásárlás" opció csak D.D.step gyerekcipő és Ponte20 gyerekcipő vásárlása esetén kapható, kiegészítőkre és egyéb termékekre nem vonatkozik.
Van lehetőségem termékcserét kérni a visszaigazolástól számított 7 napon túl is?
Természetesen igen! Kérjük, csere szándékát ebben az esetben is írásban jelezze felénk az info@ddsteponline.hu e-mail címre küldött levélben.
Az esetleges árkülönbséget és a szállítás díját, 2×795Ft-ot a futárnál tudja rendezni bankkártyával vagy készpénzben.

Elállás, Panasz

Méretben/színben fazonban nem megfelelő a megrendelt termék. Szeretnék elállni a vásárlástól, mit kell tennem?

Kérjük, elállási szándékát minden esetben írásban jelezze felénk az info@ddsteponline.hu e-mail címre küldött levélben.
Ön a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A termék visszaküldésének költségét a Megrendelőnek kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalta e költség viselését, hacsak nem ettől eltérően rendelkezik (pl.: "Gondtalan vásárlás" szolgáltatás esetén).
A visszaadni kívánt árut az alábbi címre kérjük küldeni: DDSTEP | MFH 92 ONLINE Kft. Kőbányai út 47b, 1101 Budapest *
* Kérjük, a Magyar Postával visszaküldött csomagokat a fent megadott címre "MPL Postacsomagként" küldjék el. Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy a mennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért.

Panasszal szeretnék élni, mit kell tennem?

Vásárlással kapcsolatos probléma, panasz esetén, illetve a vásárolt termék minőségével kapcsolatosan a Megrendelő Szolgáltatótól kapott számlával vagy annak másolatával tehet panaszt, illetve érvényesítheti szavatossági igényeit. Megrendelő ezen panaszok bejelentését írásban teheti meg az info@ddsteponline.hu címre küldött e-maillel, vagy a postacímre küldött ajánlott levél formájában. A szolgáltató posta címe: MFH 92 ONLINE Kft. Kőbányai út 47b, 1101 Budapest *
A jótállásra/szavatosságra vonatkozó részletes leírást az ÁSZF 6. pontjában olvashatja.
* Kérjük, a Magyar Postával visszaküldött csomagokat a fent megadott címre "MPL Postacsomagként" küldjék el. Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy a mennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért.