GY.I.K. | Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztráció, belépés, feliratkozás

Összecsukható tartalom

Hogyan tudok regisztrálni?

Miért fontos regisztrálni? Mert a megrendeléshez tartozó minden tudnivalót - rendelés állapotát, a futárszolgálat értesítéseit és a rendeléshez kiállított e-számlát is - a fiókhoz beállított e-mail címre küldjük, ezért fontos, hogy a megadott e-mail cím helyes legyen.

Az új fiók regisztrálásakor, nem kell mást tenni, mint megadni az e-mail címet, beállítani a jelszót és máris folytatható a rendelés. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet adjon meg. A nem valós e-mail cím megadásából eredő károkért Webáruházunk nem tud felelősséget vállalni.

Ha Ön már regisztrált vásárló, kérjük adja meg jelszavát és e-mail címét, majd folytassa a megrendelést. Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az ”Elfelejtette a jelszavát?” linkre, a megadott e-mail címre küldött levélben található linkre kattintva beállíthatja új jelszavát.

Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Kérjük, ellenőrizze levelezőrendszere szűrőbeállításait, lehet hogy levelünk a spam (kéretlen levelek) mappába került, valamint a webáruházunkban létrehozott saját fiókban, hogy a megadott e-mail cím biztosan helyes-e.

Szeretnék hírlevelet kapni. Hol tudom ezt beállítani?

A webáruházunkban létrehozott saját fiókban tud hírlevélünkre regisztrálni.

Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?

A regisztráció törlésére vonatkozó szándékát kérjük, a info@ddsteponline.hu címre küldött e-mailben jelezze.

Adatok

Összecsukható tartalom

Hol és hogyan tudom módosítani az adataimat?

Személyes adatait, a számlázási és szállítási címeket a webáruházunkban létrehozott saját fiókban tudja módosítani.

Kik láthatják az adataimat?

Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek ki nem szolgáltatjuk. Részletes tájékoztatást adatvédelmi szabályzatunkról ide kattintva olvashat.

Megrendelés

Összecsukható tartalom

Hogyan tudom módosítani/törölni a rendelésemet?

Kérjük, módosítási/törlési szándékát* minden esetben írásban jelezze felénk az info@ddsteponline.hu e-mail címre küldött levélben.
* Kérjük, vegye figyelembe, hogy megrendelését addig tudjuk módosítani, amíg a futárszolgálat fel nem veszi tőlünk a csomagot.

Megrendelném most a terméket, de csak néhány nap múlva tudom átvenni. Lehetséges későbbi kiszállítási időpontot választani?

Természetesen lehetséges! Kérjük, a megjegyzés rovatban tüntesse fel mikortól tudja a termékeket átvenni.

Egészségpénztári számlát szeretnék kérni a megrendelésemről. Mit kell tennem?

Egészségpénztári számlát szeretnék kérni a megrendelésemről. Mit kell tennem?

A Ponte20 termékek minőségi tanúsítvánnyal rendelkeznek, és egészségpénztáraknál elszámolhatóak. Egészségpénztári számlára kizárólag Ponte20 termékek számolhatóak el. Amennyiben a rendelésben Ponte20 termék nem szerepel, egészségpénztárra szóló számlát nem tudunk kiállítani.

Termékek vásárlásánál az egészségpénztárak az alábbi módon kiállított számlákat fogadják el.

Kérjük, számlázási adatot a Pénztár / Fizetési mód oldalon a "Számlázási cím" lehetőségnél a "Más számlázási cím használata" lehetőséget választva adja meg. 

Méretben/színben fazonban nem megfelelő a megrendelt termék. Szeretnék cserét kérni, mit kell tennem?

Kérjük, csere szándékát a termékcsere adatlap kitöltésével jelezze felénk.

Méretben/színben fazonban nem megfelelő a megrendelt termék. Szeretnék elállni a vásárlástól, mit kell tennem?

Kérjük, elállási szándékát minden esetben az elállási adatlap kitöltésével jelezze felénk. 

Panasszal szeretnék élni, mit kell tennem?

Vásárlással kapcsolatos probléma, panasz esetén, illetve a vásárolt termék minőségével kapcsolatosan a Megrendelő Szolgáltatótól kapott számlával vagy annak másolatával tehet panaszt, illetve érvényesítheti szavatossági igényeit. Megrendelő ezen panaszok bejelentését írásban teheti meg az info@ddsteponline.hu címre küldött e-maillel, vagy a postacímre küldött ajánlott levél formájában. A szolgáltató posta címe: MFH 92 ONLINE Kft.1144 Budapest, Egyenes utca 6. *

A jótállásra/szavatosságra vonatkozó részletes leírást az ÁSZF 6. pontjában olvashatja.
* Kérjük, a Magyar Postával visszaküldött csomagokat a fent megadott címre "MPL Postacsomagként" küldjék el. Tájékoztatjuk a kedves Vásárlóinkat, hogy a mennyiben Magyar Posta útján küldik vissza a termékeiket, akkor semmiféle felelősséget nem tudunk vállalni a késedelmekért és a csomagok esetleg vissza szállításáért.

Szállítás

Összecsukható tartalom

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díja Magyarországon belül* 1.195 Ft csomagonként. Ingyenes a szállítási költség amennyiben az egyszeri vásárlás 16.500 Ft összeget meghaladó értékű.


* Ezen szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek!

Hány napon belül várható a csomag kézbesítése?

A webáruházunkban megrendelt termékeket az GLS Hungary futárszolgálattal küldjük el a Megrendelőink részére.

Szállítási díjak a megrendelt termékek mennyiségének, értékének függvényében változhatnak. A szállítási idő utánvétes rendelés esetén általában 1-2 munkanap, előre utalás/ banki befizetés/bankkártyás fizetés esetén az összeg bankaszámlánkra való beérkezésétől számított 1-2 munkanap.

A kiszállítási idő a forgalom és a készlet függvényében megnövekedhet.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Személyes átvételre nincs lehetőség.