Házhoz szállítás

A DDStepOnline.hu webáruházban rendelt termékeket az EXPRESS ONE HUNGARY KFT futárszolgálattal küldjük el a Megrendelőink részére. 

A kiszállításról Megrendelő e-mailben kap értesítést. Szállítási díjak a megrendelt termékek mennyiségének, értékének függvényében változhatnak. A szállítási idő utánvétes rendelés esetén általában 1-2 munkanap, előre utalás/ banki befizetés/bankkártyás fizetés esetén az összeg bankaszámlánkra való beérkezésétől számított 1-2 munkanap. A kiszállítási idő a forgalom és a készlet függvényében megnövekedhet.

A szállítási költség Magyarországon belül 795 Ft csomagonként. Amennyiben Megrendelő lábbelit (nem a "Kiegészítők" kategóriában található termék) rendel webáruházunkból, a terméket a "Gondtalan vásárlás" szolgáltatással együtt kapja.

Abban az esetben, ha Megrendelő rendelése leadásakor csak kiegészítő termék(ek)et vásárol, a szállítási költség továbbra is 795 Ft, azonban, ebben az esetben Szolgáltató "Gondtalan vásárlás" szolgáltatás nyújtása nélkül teljesíti a megrendelést.

Ingyenes a szállítási költség amennyiben az egyszeri vásárlás 15.000 Ft összeget meghaladó értékű.

Előre utalás bankszámlára, banki befizetés, illetve bankkártyás fizetés esetén a megrendelt termék az összeg bankaszámlára való beérkezése után kerül kiszállításra.

Utánvétes szállítás esetén az EXPRESS ONE HUNGARY KFT. futárszolgálattal történő kiszállításkor a megrendelt termék árát és a szállítási díjat a vevő a futárnak fizeti.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Ezen szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek!

Személyes átvételre nincs lehetőség!

Az EXPRESS ONE HUNGARY KFT. futárszolgálat alábbi szolgáltatásokat nyújtja Megrendelőink részére.

A csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, újabb értesítést kap e-mailen a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, az EXPRESS ONE HUNGARY KFT.Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén újabb e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek.

A második vagy harmadik kézbesítésről a címzett elektronikus felületen dönthet, igénye szerint.

Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást

  • egy új időpontban,
  • egy másik címre,
  • személyes csomagátvételt egy meghatározott listából

kiválasztott EXPRESS ONE HUNGARY KFT. CsomagPontban. Az EXPRESS ONE HUNGARY KFT. CsomagPontok listája az alábbi linken érhető el: EXPRESS ONE Csomagpont