Blog — hírek és újdonságok

Ünnepi nyitvatartás

Írta: Admin D.D.Step,

Webáruházunk 2019. december 21. és 2019. január 1. között zárva tart. Rendeléseket természetesen fogadunk, de kiszállításuk csak 2019. január 2-tól kezdődik. December 20-án a 12 óráig beérkezett rendeléseket még át tudjuk adni a futárszolgálatnak kézbesítésre, ezek a csomagok a két ünnep között érkeznek meg. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket És Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánunk! DDStepOnline.hu csapata

Tovább →

Ünnepi nyitvatartás

Írta: Account Owner D.D.Step,

Webáruházunk 2018. december 22. és 2019. január 1. között zárva tart. Rendeléseket természetesen fogadunk, de kiszállításuk csak 2019. január 2-tól kezdődik. December 21-én a 13 óráig beérkezett rendelések még át tudjuk adni a futárszolgálatnak kézbesítésre, ezek a csomagok a két ünnep között érkeznek meg. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket És Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánunk! DDStepOnline.hu csapata

Tovább →

Miért kényemes EXPRESS ONE | Csomagpontra rendelni?

Írta: Account Owner D.D.Step,

Miért kényemes EXPRESS ONE | Csomagpontra rendelni? Mert több mint 160 OMV töltőállomás közül választható ki a legkényelmesebb megoldás!  Munkanapokat figyelembe véve, a feladást követő 24 órán belül csomagpontra kerül a küldemény. Ezt követően a küldemény 7 naptári napon keresztül bármikor, éjjel-nappal átvehető. Az utánvétek összege bankkártyával is kiegyenlíthető. A csomag átvételi lehetőségéről e-mail-ben értesítést küld a futárszolgálat. Ide: EXPRESS ONE | Csomagpont kattintva város/kerület vagy irányítószám alapján is szűrhető az elérhető EXPRESS ONE | Csomagpontok címe. Csomagpont választása esetén, kérjük szállítási címként a kiválasztott EXPRESS ONE | Csomagpont címét és azonosítóját jelölje meg. Például: "OMV Bp Hűvösvölgyi út EOneShop kód: 917931021 2. kerület Hűvösvölgyi út 118." Üdvözlettel, a DDstepOnline...

Tovább →

Hírek és újdonságok | E-számla

Írta: Account Owner D.D.Step,

  Új szolgáltatásként 2018.10.01-én bevezettük az e-számlát, melynek köszönhetően a számlák a jövőben gyorsabban és biztosabban érnek célba a megfelelő személyhez. Ezen kívül fontosnak tartjuk környezetünk védelmét is, hiszen az e-számla bevezetésével jelentős mértékben csökken a papírfelhasználás.  Az elektronikus számla lényege, hogy a papírra nyomtatás helyett csak elektronikus módon kerül kibocsátásra és továbbításra, valamint a befogadó és a kiállító is elektronikus formában tárolja, a NAV elektronikusan ellenőrzi. Az elektronikus úton kibocsátott számla (e-számla) ugyanazon adattartalommal rendelkezik, mint a papíron kibocsátott, formailag is azonos kinézetű. Az e-számla egyenértékű a papíralapú számlával, a hiteles elektronikus aláírás és időbélyegző révén a jogszabályi megőrzési...

Tovább →